neděle 2. prosince 2012

Advent

Překrásný sváteční večer!




Tak jsme se zase dočkali. Hurá! Advent je tady! 
Advent je období, na které se vždycky těším - nejmíň od minulých Vánoc. 

Nejdřív vytáhnu sirky a svíčky, pokud možno ty voňavé, a začnu je po večerech zapalovat. Pak přijdou na řadu papírové tašky plné vánočních dekorací. Všechno z nich vykrámuju a pustím se do věnce. No, letos není tak úplně věncovatý ani kulatý, ale zas jsem ušetřila pár jedlových větviček. A to se snad taky počítá. :-)

A pak začínám rozmýšlet, co letos upéct. Někdy v říjnu samozřejmě s mamkou svorně tvrdíme, že "letos nebudeme nic péct", ale už dneska jsem začala těstem na perníčky.

Advent je pro mě jednoduše obdobím, kdy se těším na společné dlouhé večery, na vůni čerstvě roztlučeného koření, na koledy, které si většinou v kuchyni přehrávám až do omrzení, na sváteční náladu, na svařák, na zdobení perníčků...

Ale hlavně na to, že jsme konečně všichni spolu.


Advent je mým oblíbeným obdobím. Ať potěší i Vás!


Verča


4 komentáře:

  1. Verunko, háček je věc, kterou držím nejčastěji v ruce, tak určitě budu častým návštěvníkem u Tebe, už jsem okukovala návod na ledního medvídka, ale do vánoc to určitě nehrozí, ale pak ho zkusím, krásný adventní čas,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko,
      u mě je to podobné, takže se tu určitě budeme často "potkávat" :-)
      I Tobě krásný předvánoční čas!
      Verča

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)